Η ωραία του κουρέα




Έτος: 1969
Πρεμιέρα: 31 Μαρτίου 1969
Διάρκεια: 80'
Είδος:Κωμωδία
Εταιρία παραγωγής: Φίνος Φιλμ
Σκηνοθεσία: Ντίνος Δημόπουλος
Σενάριο: Λάκης Μιχαηλίδης
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης
Φωτογραφία: Γιώργος Αρβανίτης

Ηθοποιοί: Γιάννης Γκιωνάκης, Μάρθα Καραγιάννη, Κατερίνα Γώγου, Χρόνης Εξαρχάκος, Ηλέκτρα Καλαμίδου, Νίτσα Μαρούδα, Γιώργος Μιχαλακόπουλος, Σωτήρης Μουστάκας, Μαρία Μπονέλλου, Αλέκος Τζανετάκος, Νίκος Τσούκας, Αιμιλία Υψηλάντη






Υπόθεση
Μια κομμώτρια σε μια γειτονιά είναι ερωτευμένη με έναν κουρέα, αλλά το εμπόδιο είναι οι τέσσερις αδελφές εκείνου, που πρέπει να παντρευτούν αλλά δεν έχουν προίκα. Η πανέξυπνη κομμώτρια, αφού βρίσκει τους κατάλληλους γαμπρούς, κανονίζει να δοθεί αντιπαροχή το σπίτι του κουρέα και με τα διαμερίσματα που παίρνει αποκαθίστανται και οι τέσσερις αδελφές και η ίδια με τον αγαπημένο της.



Παραλειπόμενα
Η ταινία προβλήθηκε τo 1969 και έκοψε 228.142 εισιτήρια. Ήρθε στην 31η θέση σε 108 ταινίες.
Είναι διασκεδαστική κωμωδία με εκλεκτό καστ όπως πάντα στην Φίνος Φιλμ, που ανεβάζει το μέσο όρο, με την Μάρθα Καραγιάννη που μόλις έχει μαλώσει με τον Δαλιανίδη λόγω της σειράς των ονομάτων στους τίτλους της ταινίας "Γοργόνες Και Μάγκες" και συνεργάζεται με τον Ντίνο Δημόπουλο εδώ και με τον Νίκο Φώσκολο στο "Πεθαίνω Κάθε Ξημέρωμα".  Φυσικά ο καυγάς με τον Δαλιανίδη γρήγορα ήταν παρελθόν.  Παίζει ο Γκιωνάκης σε μια από τις ελάχιστες παρουσίες του στην Φίνος Φιλμ.
 Ο Νίκος Μαμαγκάκης γράφει εξαιρετική .μουσική και τραγούδια που τραγουδάνε η Πόπη Αστεριάδη, ο Γιάννης Πουλόπουλος, ο  Γιώργος Χατζηαντωνίου και η Βάλβη Δάκια.
Μάλιστα τους στίχους στα τραγούδια που ακούγονται γράφει ο Ντίνος Δημόπουλος.
Ο Γιάννης Πουλόπουλος ερμηνεύει τα τραγούδια "Γαλάζια πέτρα" και "Ήλιε μου Ήλιε κι ουρανέ".






Aτάκες:
ΓΙΑΝΝΗΣ: Πάψε Μήτσο, βλάκα. 
ΜΗΤΣΟΣ (ΤΣΟΥΚΑΣ): Εγώ δεν είμαι βλάκας. Είμαι βοηθός βλάκα! 
(κοιτάει στον τοίχο την φωτογραφία του ΠΑΣ Γιάννενα) 
ΜΗΤΣΟΣ: Α, ρε κατακαημένε Γιάννενα! 
ΓΙΑΝΝΗΣ: Από τα Γιάννενα είσαι Μήτσο; 
ΜΗΤΣΟΣ: Όχι, από το Σουφλί. 
ΓΙΑΝΝΗΣ: Ε, τότε γιατί τα υποστηρίζεις; 
ΜΗΤΣΟΣ: Μ' αρέσει η φωτογραφία τους! 
ΓΙΑΝΝΗΣ: Τώρα θα μου πεις, γιατί τον κρατάω και δεν τον σκοτώνω; Ε, λέει καμιά βλακεία, καμιά φορά και περνάει η ώρα, κατάλαβες; 
ΜΗΤΣΟΣ: Και τι είμαι εγώ για να περνάει η ώρα; Πασατέμπος; 
ΓΙΑΝΝΗΣ: Α, ρε αχαΐρευτε! Δεν θα βάλεις μυαλό; 
ΜΗΤΣΟΣ: Και που να το βρω; 
ΓΙΑΝΝΗΣ: Να πάρεις από μένα! 
ΜΗΤΣΟΣ: Τέτοιο έχω. Εμείς οι δυο, αν σε κάτι μοιάζουμε, είναι στο μυαλό! 




ΕΥΓΕΝΙΑ (ΥΨΗΛΑΝΤΗ): Μα είναι κάτι το μαγευτικό, αυτός ο Ιονέσκο. Τον έχω ερωτευθεί. 
ΘΕΙΑ: Ε, αφού τον έχεις ερωτευθεί, γιατί δεν τον παντρεύεσαι; 
ΕΥΓΕΝΙΑ: Κάθε σελίδα του κι ένα ανθρώπινο πρόβλημα. 
ΘΕΙΑ: Πρόβλημα; Αριθμητική διαβάζεις; 
ΕΥΓΕΝΙΑ: Μα δε ξέρεις καλέ θεία ποιός είναι ο Ιονέσκο; 
ΘΕΙΑ: Ε, πού να τον ξέρω τον άνθρωπο; Μήπως μου τον σύστησες ποτέ; 
(και η Άννα έχει το ίνδαλμα της) 
ΑΝΝΑ (ΓΩΓΟΥ): Απίθανος, αχτύπητος... τον είδες θεία; Είναι ο Χάλιντέι! 
(της δείχνει μια φωτογραφία του) 
ΘΕΙΑ: Το χάλι του το βλέπω. Το ντέι δεν είδα. 
ΣΤΕΦΑΝΟΣ (ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ): Καλησπέρα κυρία Μάρθα, θα πιείτε κάτι; 
ΜΑΡΘΑ (ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ): Όχι, τίποτις. Είμαι πλήρες. 
ΣΤΕΦΑΝΟΣ: Μήπως αποφασίσατε να αγοράσετε την Ελληνικήν Γραμματικήν; 
ΜΑΡΘΑ: Όχι, ήθελα τους "Άθλιους" του Βίκτορα του Ουγκού. 
ΣΤΕΦΑΝΟΣ: Βλέπω διαβάζετε. Μπράβο. Η μελέτη οξύνει τον νου. 
ΜΑΡΘΑ: Το ξέρω ότι τον ξύνει, αλλά που καιρός για τέτοια, τώρα! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου